Sunday 3 March 2013

PRAY FOR SABAH

Salam pembaca semua... Seperti yang korang lihat apa mengenai gambar di atas.. sekarang sabah berada dalam kerisauan..tahap apa akupun tak tau, dan aku memang takkan buat apa-apa spekulasi.. aku x mau fikir yang bukan-bukan, tak mau menuding jari ke arah sesiapa pun.. apa yang aku tau...aku hanya tau memanjatkan doa kepada Allah yang maha pengasih lagi maha mengetahui, agar sanak saudara, warga manusia yang berada di sana, para pejuang yang sentiasa berjaga-jaga demi keselamatan warga sentiasa berada dalam Lindungan- NYA.. Amin...

Semoga keadaan boleh jadi seperti biasa..Aman untuk semua orang. hanya doa korang yang mereka perlukan, please Pray for Sabah..Please Please Please....

1 comment:

  1. hie, askum, terima kasih kerana sudi melawat www.terryrottenblog.com dan join blog saya. Kini saya sudah join pautan di blog awak. teruskan bersama blog saya.. dan sama2 kita doakan keselamatan unit keselamatan kita yang berada di Lahad Datu!. Cantik blog.... comel anak2 awak... peace yo!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...