Tuesday 15 January 2013

PROMO JANUARI 2013


Salam semua, semenjak join Shaklee, setiap bulan rasa sangat teruja kerana dapat membantu sanak saudara serta kawan-kawan saya mengamalkan gaya hidup sihat dari hari ke hari. kadang-kadang rasa macam diri ni seorang doktor plak..ceh perasannyer...hihihi...yela bila ada je yang bertanya ttg masalah dan minta saya syorkan apa yang patut di makan. dan saya pulak takkan mengesyorkan sesuatu yang belum pernah saya cuba. dan sebab itulah blog saya pernah senyap selama hampir setahun, sbb belum berjumpa produk terbaik buat saya. dan sekarang inilah yang saya pilih,produk Shaklee. saya telah mencuba hampir kesemuanya... dan syukur sangat selama saya mengamalkan, mmg perubahan positif. dan yang best Shaklee ni, setiap bulan akan ada promosi Beli 6 Percuma 1. So rasanya agak lambat gak saya post kat sini kan..hihihi...,takpela..saya nak post jugak produk bulan Januari 2013 yang mendapat promo beli 6 percuma 1. Untuk Bulan ni adalah promo utk Advanced Joint Health Tablet




Bagaimana ia berkesan? Memberi manfaat kepada sendi-sendi dalam 3 cara:-

1 - Menyokong keselesaan sendi
  •  Ekstrak Boswellia - Menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. 
    • Bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi. ia menyokong kesihatan sendi dengan menghalang bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi.

    2 - Bertindak sebagai kusyen
    • Ekstrak jagung - Membantu mengekalkan tulang rawan
    • Ekstrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan.Glukosamina adalah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi.
    • Banyak kajian menunjukan supplement ekstrak jagung dapat menggalakan kelenturan, pergerakan bebas dan menjadikan sendi lebih fleksible dan kajian mengesyorkan yang supplement ekstrak jagung dapat menyumbang kepada kesihatan sendi dalam jangkamasa yang panjang.

    3 - Memelihara tisu penyambung yang sihat
    • Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C - nutrien terpenting dalam kesihatan sendi 
    • Ia membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberi kekuatan dan struktur terhadap sendi.
    Hilang sakit sendi hidup pun ceria ... tak percaya cuba tanya pada mak ayah anda yang sakit sendi... Mulakan pengambilan suplement anda hari ini !!

    Berminat Boleh Hubungi saya 0168299592 (sms,whatsupp/viber) ataupun klik order form
    boleh gak ke Ikamika Shaklee / Hakimika Shaklee 


    - * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

    No comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...