Wednesday 2 January 2013

Men's Vital Health


Salam semua..kali ni saya nak kongsi product shaklee yang sesuai buat para suami ataupun yang bakal bergelar suami. kalau korang ada anak lelaki yang bakal mendirikan masjid pun lagi elok baca ni..:-)
Saya x nak cerita panjang-panjang ye..juz direct to the product...
Market Price for this set is RM 318.75(SM) / RM 329.00(SS) Postage RM 10.00 SM/SS

Mari Baca kebaikannya..:-

Vita-E Complex
Vita- E Complex Shaklee dilengkapi dengan selenium. Selenium adalah satu unsur yang penting untuk meningkatkan kuantiti sperm pada lelaki. Sebanyak 50% selenium didalam badan lelaki berada dalam testikel dan duktus seminal. Lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani. Selenium yang cukup adalah amat membantu hubungan seksual lelaki bagi lelaki. Selenium juga mengurangkan risiko kecacatan pada bayi. Vitamin E juga merupakanantioxidant yang mampu meningkatkan kesuburan

Zinc Complex
Zinc sangat penting untuk proses pembentukan testron, mengekalkan paras testron yang bersesuaian, mengekalkan jumlah air mani dan memberi tenaga kepada sperma menuju ke ovum. Kekurangan zinc pada lelaki akan menjejaskan bilangan, pergerakan dan kesihatan sperma. Secara keseluruhannya, zinc membantu mengekalkan keinginan seksual yang tinggi dan menghasilkan sperma yang sihat.

Omega Guard
Omega guard yang mengandungi omega 3 membantu pembentukan acrosomeyang lebih kuat dan sempurna. Acrosome adalah struktur melengkung pada hujung kepala sperma yang memainkan peranan penting dalam proses persenyawaan telur/ovum. 


Set ini hanyalah usaha untuk kesuburan. Segalanya tetap ketentuan dari Nya. Yang penting teruskan berusaha, berdoa dan redha. 



Boleh layari page saya di Ikamika Shaklee ataupun Hakimika Shaklee
Nak beli di branch terdekat pun boleh... guna ID saya 909602 (Ikasukmayati Abdullah)
klu nak order online pun boleh klik order form



* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...