Monday 9 September 2013

Raya Kedah 2013

Eh...kepenatan....
Salam semua....Opening tetiba gambar Qisya tidoq..... hehehe...raya dah habis..tapi aku x update lagi apa2 gambar masa aku bercuti raya...memang raya sakan la..sbb family dr sabah datang beraya di kedah...seronok ooo....ekekeke.... ni baru dapat upload gambar.. biar lambat yang penting upload..ceh..ekekeke....kalau ikutkan banyak gak aku nak taip..tapi x pyhla kan..nnt bosan pula nnt korang membacanya..so aku cerita ringkas2 je la..ok.. :-)
okla..yang kat bawah ni masa raya pertama, en asben bawak kami g beraya kat rumah sultan kedah... x pernah masuk istana pun sebelum ni..sangat teruja okeyyy.... family aku pun teruja jugak...ekekeke.... jom tgk apa yang dapat aku snap..






Mak dan Bapak aku...3 orang kat belakang tu adik aku...

Pantang tengok cermin....hihihi...ala...mesti korang pun sama kan...:-p



bebaris nak ambik det raya & nak salam....hihihi....

mereka sangat peramah..:-)

Qisya dah keletihan....







Gambar seterusnya gambar kami beraya... hihihi.... pastu..g bawak anak2buah mandi-mandi dekat gua kelam.jauhnye p beraya...hihihihi..hmm org beraya kami p mandi2...lalala.... eh..bdk2 je mandi ye....


reunion dengan kawan sekolah masa di tawau.... hihihi...semua org cari dia ni....










qisya dengan atuk....


budak bandar tengok ayam...mmg excited la dia






Melayan Kerenah si Qisya yg suka dengan air...


X tau mau posing macam mana....hahahaha


Bila cuaca panas....mmg bestla dapat berendam kan....untungnya jadi kanak2...



My Kesayangan...^^




dengan adik ipar.....^^



Kami x lama dekat Kedah... raya ketiga dah gerak dah... nak bawak parents pegi berendam air panas di Ulu Legong.... sebelum bertolak tu, kami sempat la bawak parents shopping kat Pekan Rabu..tempat yang wajib di kunjungi kalau p Kedah... akan rambang  mata la korang memilih pelbagai makanan yang bagi aku agak pelik la..sbb ada yang x pernah makan.. ikan pekasam pun ada gak..barang bukan makanan juga ada di jual disini..aku x reti nak cite la..nanti kalau korang pegi kedah korang boleh la tengok sendiri ye... hehehe... 
kat bawah ni aku kongsikan gambar masa kat ulu Legong... masa mandi aku x ambik gambar..sbb x bwk camera... dapat ambik gambar tempat kami menginap je..hehehe.... 

Jejantas ke Pekan Rabu....suka Qisya..hehehe



Dah dekat kul 11 malam ni baru sampai Ulu Legong..cr makan dulu..:-)

Muka ngantuk..tp masa mandi dialah paling kesukaan...








Anak-anak begambar dengan Nenek dan Atuk....^^

Ni la tempat kami stay... banyak lagi sebenarnya tapi masa pegi semua dah penuh... yang penting ada tempat tidur..ada breakfast tu tuan rumah sediakan...hihihi...






 haaaaaa.... ni je dulu dapat dikongsikan..entry selepas ni akan ku kongsikan tentang percutian kami di cameron dan melaka plak ya...bye semua....^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...