Sunday 22 September 2013

Shaklee Shape Up

Shaklee Shape Up Program ~ Jadi lebih langsing, bertenaga, lebih keyakinan!

Salam semua.... nak tanya sikit.. selalu tak orang sekeliling kata yang korang nampak berisi, sihat, makin comel...dan yang seangkatan dengannya... apa agaknya perasaan korang.. kadang tu mesti nak cover line kan..mungkin ada yang jawab.." biasalah..di jaga baik", "al maklumlah tengah bahagia" " takde masa la nak p besenam, jogging hari2", banyakla jawapan cover line..dulu akupun ada gak guna jawapan cover line ni..walaupun sebenarnya.. x suka dgn keadaan fizikal yang ssh nak kurus... tapi aku x pernah putus asa, sentiasa mencari jalan untuk maintainkan fizikal aku yang senang naik dan susah turun..hehehe... yang penting sentiasa berfikiran positif..setiap masalah ada penyelesaian... macam2 juga aku cuba dulu.. ada yang segera..tp bila stop..mendadak juga naiknya..kat situ dah tau la kesilapan aku memilih produk..hehehe... tapi x berhenti mencuba..last2 aku jmp shaklee... masa tu aku cuma ambil lecitin, alfalfa dan esp( sbb menyusukan anak di galakkan ambil ni je dulu) dan Alhamdulillah... mmg turun... ^^

Oklah... panjang dah cerita,meh  saya nak kongsikan tentang salah satu program dalam Shaklee Total Wellness connection iaitu Shaklee Shape Up Program

Apa kebaikan Shape Up Program ini?



Kebaikan program ini :-
· Badan yang lebih langsing dan rapi
· Nampak lebih anggun
· Rasa unggul
· Rasa lebih bertenaga
· Meningkatkan keyakinan diri
· Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh


Secara ringkas fungsi setiap produk.

1- Herblax -
membantu meningkatkat proses pencernaan secara lawas (mencuci usus). Apabila usus sihat, proses penyerapan nutrient lebih efektif. Ramai orang mengalami masalah berat badan kerana usus tidak sihat, sembelit atau menghadapi masalah penghadaman.


2- Lecitin
Membantu memecahkan lemak. Apabila lemak dipecahkan kepada molekul2 kecil, proses pe-nyah-kan lemak dari badan boleh dilakukan dengan lebih efektif. Lecithin bertindak lebih baik jika anda mengamalkan senaman secara konsiten.


3. Cinch Shake (terdapat 3 perisa Cafe Latte, Vanilla dan Choclate)
Ini rahsianya, Ya... Protein secara semulajadi mengurangkan selera makan. Ia memelihara otot dan membakar lemak. Cinch Shake Mix adalah makanan gantian segera untuk mereka yang sibuk dan tak ada masa nak menjaga pemakanan. Ia mengandungi serat yang tinggi dan membantu untuk rasa kenyang. Bukan itu saja, ia mengandungi nutrisi yang lengkap untuk menjaga kesihatan.Rumusan proprietary-nya diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi isyarat kepada badan supaya memelihara otot semasa proses pengurangan berat badan. Dalam kata lain, leusina dalam Cinch™ Shake membantu menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot. Pendekata, berat dengan otot bukan berat dengan lemak.


4. Cinch Tea. Adunan Proprietari Teh Putih, Merah dan Hijau Matcha yang ada umph!
Teh eksotik putih, merah dan hijau matcha dipetik dan diadun dengan berhati-hati untuk mewujudkan minuman luar biasa hebat. Ia dapat meningkatkan tenaga secara semulajadi dan rasa nyaman.



berminat...boleh pm saya kat 0168299592 (sms, whatsapp)
atau kunjungi ikamika shaklee :-)

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...