Wednesday 1 May 2013

Family Day CDN, KLIA Pada Hari Pekerja 2013

                Assalamualaikum semua... di harap harini semua blogger sihat walafiat senantiasa hendak-Nya.. Apa aktiviti yang korang semua buat semalam? ye la...semalam kan cuti hari pekerja..mesti ada aktiviti kan.hihihi.. so..nak tau apa aktiviti hari pekerja aku dan family? hmmm...kitorg join hari keluarga bahagian opez asben aku..kitorg buat kat bagan lalang... awal gak bgn pagi tu.. kul 7 pagi dah bgn.. sebab gerak kul 8. yang merungsingkan bila lihat langit yang mendung..memang macam nak hujan.. dahla buat family day kat tepi pantai.. huhuhu...tapi.. rancangan tetap diteruskan.. 
           sampai kat Bagan Lalang kul 8.45pg.. dan..memang tengah hujan.. dah ada gak yang dah sampi..semua berteduh kat pondok.. nasib bek la.. ada sorg puan ni bawak mini canopy. mini x mini la... besar gak.tp x dela mcm kanopi kawen-kawen tu..hihihi... so mereka pun bergotong royong la menyiapkan apa yang patut... part bbq serah kepada org2 lelaki... org pompuan..potong2 apa yang patut le... dan aku? buat apa? hmmm...aku makan la...hehehe...sambil jaga anak2..yang abg mmg dah main hujan dah.. adik pun dah terkena hujan...risau gak.. tapi bila terfikir yang aku ada stok chewable vit c .kerisauan pun hilang... biar je anak2 pegi mandi kat tepi pantai tu... masa diorg mandi hujan dah renyai2... x perasan bila hujan berenti...
               Menu makanan adalah sgt banyak... ada lontong, bihun goreng, nasi goreng, lauk pauk, cream puff, karipap, puding, buah-buahan, kambing, udang, ikan, kerang, ayam,sambal2..minuman, jajan..byk lagila..mmg x menang perutla katakan... aktiviti sukaneka takde. sebab semua kanak2 nak g mandi kat tepi pantai..kira acara bebas, memang enjoyla walaupun hujan kan..
               Kami semua tamat acara kul 1 lbh, kemas itu, kemas ini.. dalam kul 3 jugak baru kami begerak pulang.. sampai rumah kul 3lebih.. so rasanya..hari pekerja pada tahun ni diisi dengan aktiviti yang menyeronokkan..selain dapat mengeratkan silaturrahim antara pegawai2 dan ahli2 keluarga..ok la.. sekarang mari tgk gambar2 yang sempat saya ambil semalam...
My Hero yang keletihan..

Adik Qisya Pun Ambik sebiji Chewable Vita-C

Aku yang trep ada di korea..hahaha..poyonye..

Kerang Bakar..Nyummy

Cepat Je Habis....





Anak siape la yang layan blues ni...Tapi comel...:-)

My Hero ada kawan baru....:-)

My Camera..sbb tu gambr anak2 aku yg paling banyak:-)

Hero CDN, KLIA

Mereka lah Staff CDN,KLIA yang peramah...:-)

Berkemas nak balik dah...

Pinky....:-)

Hehe....sempat lagi kan:-)

Heroin dgn bikininya yang dah terlondeh...hahaha:-)

Posing lagi.... :-)

    
Bye Everyone...:-)
Ok semua...dah tengok gambar kan.....hihihi....aku cow dulu.... babai....mmuaah... thanks sudi membaca:-)

1 comment:

  1. tq sudi kongsi pic,tang hero BCDN KLIA tu semer hensem

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...