Sunday 16 June 2013

Super GT 2013 Di Sepang Circuit Day 1

Salam Semua.... Ada yang meminati sukan permotoran kat sini?Hihihi...Aku Nak kongsi Pengalaman sepanjang berada Di Sepang Circuit untuk menonton perlumbaan Super GT 2013.. Mmg Agak Best la...sebab x pernah tgk secara real..selalu tengok pun dekat kaca tv je kan... Race tu berlangsung pada 15-16 Jun 2013. 

Hari pertama aku pegi dengan husband, Kedua-dua anak aku dan adik aku...Memang Teruja sangat dapat tengok kereta mewah-mewah depan mata, reka bentuk yang sememangnya sangat cantik...kena dengan harga la kan..wakakakaka... hari pertama rasa macam tak sesak sangat... ok la..selesa la kan sebab tak perlu nak berasak-asak... 1st day pegi kami x bawak Stroller...so, kira aku ganti2 dgn asben la dukung Qisya..yang Abang tu dah pandai jalan dah....tapi lenguh gak sebab jauh gak berjalan..nasib bek dpt parking dekat..dekatla sbb bayar RM10....memang untung betulla org yg bisnes Parking ni Kan...Huhuhu...Nak parking murah boleh gak...RM 5...tapi nun jauh di sana..x sanggup la...dah la panas terik...bawak anak kecik lagi...sbb tu sanggup byr Parking yang Rm10 tu...Masa Pusingan Kelayakan Tu...Yang abang ni excited sebab enjin keta2 tu sume x start lagi...Bila start...tutup telinga terus sbb agak terkejut...Aku lupa nak bawakkan dia penutup telinga...disebabkan terkejut Abg Dannial senyap x berkata apa...hahaha...cian kat dia... yang adik plak..mood dah ngantuk.Abg Pun dah mengantuk, Siap mintak dukung dengan abah. Memang keletihanlah abah dia mendukung sepanjang Jalan.... disebabkan kesian kat anak2 terutama yang kecik tu..kami pun balik awal...sebab esoknya pun nak dtg gak...hihihi

Oklah..mcm dah panjang cerita aku ni kan..Korang tengok jela gambar2 yang aku dapat kongsi dengan korang...Hihihi....Happy watching....:-)






























































Abang yang agak takut dengar bunyi yang telampau kuat...






















































Masa menyusukan....:-)

to Be Continued........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...