Monday 3 June 2013

Meal Shake Shaklee


Jom baca 6 fakta tentang Mealshake ni..
Complete Nutrients – Provides 24 types of A to Z essential vitamins, minerals and trace minerals. Deficiency in trace minerals will affects the absorption of vitamins and causes inactive enzymes. It also contains soy lecithin that works hand-in-hand with fat soluble vitamins.  
Supplies Key nutrient to cells – Rich in protein (contain no lactose) that helps in forming skin, nails, hair, organs, blood, immunised cells etc.
Aids in Growing Up – Contains folic acid, biotin, rich in calcium and magnesium that are needed for building bones and cells in the growing up process.
Anti-Oxidants – Contains vitamins A, C, E, zinc, selenium which are the anti-oxidant components for anti-ageing.
Restore skin complexion – Contains complete vitamin B-Complex, iron, copper to form healthy red blood cells, thus improves the skin colour complexion. Detoxification – Rich in soluble fibre that helps the (peristalsis of colon and stomach/bowel movement) to excrete excess fat and waste from the colon and stomach.  
Great Taste for young and old – Delicious drink with natural fructose; quick replenishment of the necessary nutrients for the body; contain no artificial colouring and artificial sugar.

Anak-anak seperti juga orang dewasa perlukan makanan tambahan untuk mereka membesar. Jadi kepada ibu bapa yang mempunyai anak berusia 1 TAHUN KE ATAS SAHAJA, kami cadangkan 2 vitamin istimewa sebagai pemakanan tambahan (bukan makanan utama, ya!) buat anak anda – Shaklee Meal Shakes dan juga Shaklee OmegaGuard.

(1) Meal Shakes terutamanya amat sesuai bagi anak yang*:
- tiada/ kurang selera makan.
- memilih makan - tidak mendapat nutrien sepenuhnya dari diet harian.
- selalu demam/ kurang sihat, terutama yang duduk di nursery.
- mempunyai athma & bronchitis.
- mempunyai eczema (protein bantu bina semula sel yang lebih sihat).


Pendek kata, sumber multivitamin yang lengkap beserta protein dan serat di dalam bentuk serbuk! Mudah dibancuh, baunya sangat wangi (Vanilla French), dan rasanya sangat lazat!



7 SEBAB KENAPA MEAL SHAKE SHAKLEE BAGUS UNTUK SI MANJA

************************************************************************

1.Nutrisi Lengkap -Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh anak-anak.




2.Membekal Nutrisi kepada Sel Tubuh- Kaya dengan protin (tidak mengandugi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.


3.Membantu tumbesaran -Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.


4.Anti Oksida – Mengandungi  Vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan.


5.Mengembalikan seri wajah – Mengandungi Vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memeberikan kompleksi wajah/kulit yang lebih cantik.


6.Detoksifikasi – Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.


7.Rasa yang Lazat – Minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi. Penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. 









* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...