Wednesday 21 November 2012

ESP

Alhamdulillah..Baru je habis menikmati segelas ESP. Mesti korang nak tau ESP tu apa kan?Hihihi.

ESP merupakan ayat singkatan bagi Energy Soy Protein yang mana bagi saya the best produk of shaklee. Sebenarnya semua produk shaklee pun adalah the best, tapi ESP merupakan top selling dari masa ke semasa.Saya pun memang mengamalkan minum ESP ni...yela..apa guna jadi distributor kalau x guna produk tersebut.Disebabkan keberhasilannya lah yang menarik saya untuk menjadi ahli seterusnya menjadi pengguna tegar Shaklee.Wah...semangat sungguh I becerita..ekekeke.Jadi mesti korang nak tau kan apalah yang baiknya ttg ESP ni sehingga menjadi kegemaran semua org..Check It Out........



ESP adalah sesuai diminum OLEH:-


  •  Ibu-ibu yang sibuk : ESP membantu memberi tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan cergas.
  •  Wanita yang ingin menguruskan badan: Hanya bancuhan ESP dengan minuman kegemaran pada    setiap pagi, memberi rasa kenyang yang lebih lama.. no more heavy breakfast.
  •  Ibu-ibu yang menyusu: Membantu membanyakkan dan mengekalkan supply susu disamping pengambilan air yang cukup dan proses pengepaman yang konsisten.
  •  Pesakit kencing manis: mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.
  •  Wanita yang mementingkan penjagaan kulit muka: Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus, gebu dan berseri. 
  • Dan.... lelaki, wanita, tua, muda, ibu mengandung, ibu menyusu, pesakit diabetes, selepas pembedahan, kesuburan, kecantikan, ibu berpantang, yg berdiet, nk tambah tenaga.. In shaa Allah...berkesan



Berikut adalah lain-lain kelebihan ESP SHAKLEE:

1. Energizing Soy Protein ini membekalkan 14 gram non-GMO Protein Soya berkualiti tinggi yang mengandungi semua Asid Amoni Perlu termasuk 9 Asid Amino Perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia.
2. Energizing Soy Protein membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam (ENERGY BOOSTER) selepas diminum kerana iamengandungi 5 jenis Vitamin B yang diperlukan tubuh, serta Kalsium separuh daripada jumlah keperluan seharian. Oleh itu badan akan menjadi semakin sihat dan kurang letih.
3. Isofalvones pula meningkatkan fungsi jantung, tulang, payudara dan prostat. Kajian juga menunjukkan soya dapat membantu mengimbangi kitaran hormon semasa proses menopaus.
4. Awet Muda. Kandungan Amino Asid dalam ESP membantu membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar dan lain-lain. Sehubungan itu, ESP menjadikan kulit muka cantik, halus, gebu dan berseri.
5. Membantu meningkatkan penghasilan susu ibu dengan lebih cepat dan banyak. Ia ESP juga membantu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim menjadikan bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam
6. Membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum
7. Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur
8. Menghilangkan parut jerawat di muka.
9. Bagi yang alami masalah kesuburan, ESP bantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat.
10. Memberikan rasa kenyang dan meningkatkan metabolisme badan dan membantu dlam penurunan berat badan
11. Membantu penyerapan vitamin dengan lebih baik, maka kesan pengambilannya dapat dirasai dengan lebih cepat dan hebat.
12. Membantu meningkatkan paras kolestrol baik serta baik utk kesihatan jantung.
13. Energizing Soy Protein ini dihasilkan dibawah kawalan IPP(Identity Preservation Program) bermakna penghasilan kacang soya ini dipantau ketat pada setiap peringkat dari penanaman sehinggalah sampai kepada pengguna.Diproses dengan air ( bukan dengan bahan kimia ) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones
14. Dijamin Halal. Tanpa Laktos, kolesterol dan bebas kafien.



Harga Untuk Sebotol ni RM 150.00(Pasaran Sem) RM155.00(Pasaran Sabah/Sarawak)
Postage: RM10.00 je..:-) 


Sekiranya Berminat / ada apa-apa soalan boleh je hubungi saya.Jangan segan...:-)
Ikasukmayati Abdullah

0168299592
ID Shaklee 909602
FB Page : Hakimika Shaklee @ Ikamika Shaklee
Fb Wall: Ieka kimieka

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...