Friday 23 November 2012

Testimoni Shaklee

Jom tgk beberapa testimoni dari pelanggan-pelanggan shaklee samada dalam dan luar negara... 


kat bawah ni testimoni ibu yang sedang hamil..maksudnya yg menggunakan set kehamilan..tu diaaa...


Hasil susu ibu selepas 8 bulan bersalin..Penuh satu peti sejuk..Lebih drpd 200 botol susu 5 oz..saya doakan semua ibu-ibu agar dapat memberikan yang terbaik kepada putera puteri generasi akan datang..minumlah susu ibu..:-)Breastfeeding set:1.Alfalfa2.Vita Lea3.B complex4.Vita C





Di bawah ni ada lagi beberapa testimoni daripada pelanggan-pelanggan Shaklee..










yg kat bwh ni pulak testimoni bg pengguna set slimming shaklee...:-)







yang ni pulak testimoni pengguna Vita-E Shaklee..












ha...korang nak testimoni dari saya sendiri...?hehehe.... malu lah..hmmm...takpela.. saya kongsi la gambar saya dulu ye...
Ni gambar masa saya pregnant..kalu x silap dah 7 bulan time ni...

ha.....agak sgt berisi kan..hihihi...yg ni masa nak besalin anak pertama....

gambar kat bawah ni plak, selepas 6 hari besalin anak kedua...berat dlm 66@67kg mcm tu la...

haaaa...Ni la gambar latest yang di ambil..November 2012..berat dah 55kg..hehe..suke suke...
kat bawah ni pulak gambar saya yang sebenarnya nak tunjuk bahawa pori2 saya dah mengecil,blackhead dah kurang dan hampir pupus..wakakaka...Ni la Testimoni set skin care dari saya....:-)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...